Sittin' in a big white room alone. Tilt my head back feel the tears fall down.



Bustier:H&M//Skirt:Ginatricot
Another bustiershots! I love my new bustiers and I can't help it x)
Well I wanted to show you guys my new skirt from Gina Tricot. It was 299 so yes I was desperate after a chiffonskirt. I had a giftcard with 150 though so just payed half but it still hurt like hell! But as I wrote on my facebook; Ignore the pricetag, feel the love. I'd rather buy expensive clothes that I will wear instead of buying cheap shit that will rot in my wardrobe.
Let me know what you think.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha jo du det gör du verkligen! du finns även bland mina länkar sen långt tillbaka :)



jo men jag förstår dig, han är jättebra, utan dina andetag är min favoritlåt och gillar även hans nya låt 999 :)



japp jag är 96 och du är som sagt inte första som säger detta, haha och jag förstår fortfarande inte hur du och de andra tänker, jag är en miniplutt, alla har växt om mig nu, jag är typ 1,65 eller nåt sånt! :o

Men jag tycker du skriver bra och du säger ju att du ligger bra till i svenska och engelska så då måste ju jag ha rätt, right? haha ;)



ÅÅÅH VAD UNDERBART OM DU KOMMER IN! DÅ BLIR JAG AVIS PÅ DIG!!!!!

men försök att tänka positivt och gör allt för att komma in, slöa inte i skolan så som jag nu börjat göra utan plugga hårt så tror jag bannemej att du kommer in :)



Tusen tack! :D

2012-04-09 @ 16:22:01
URL: http://emmagester.blogg.se/
Postat av: Linn

Love your blog! Where are you from? :)

2012-04-09 @ 20:30:39
URL: http://linnxjansson.devote.se
Postat av: matina

beautiful pics! nice bustier :)

2012-04-10 @ 12:20:01
URL: http://justmatina.devote.se
Postat av: Anonym

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:) kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-10 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0