Dreams do come true

När jag inte modebloggar, målar naglarna och kollar på min fulla garderob och klagar över att det finns inget att ha på sig så drömmer jag om att bli pilot och just idag fick jag förverkliga den drömmen för en liten stund. 
På min bucketlist står det klart och tydligt "Flyga" och inte som i att sitta på plats 15E på ett plan till Kreta utan flyga som i att sitta längst fram i flygplanet och hålla i spakarna. Nu har jag bockat av det och lyckan är obeskrivlig!
Klart så fick den modebloggandenagelmålandeflickigaflickan inom mig småpanik när instruktören plötsligt släpper spakarna och överlåter flygningen till mig men lika snabbt kryper piloten inom mig ut och tar över. Att sitta där, på planets vänstra sida och ha en spak i mina två händer som jag vred på. . . Det är min definition av att leva. Nu minns jag inte ens hur det känns att vara ledsen . . jag är i min egna euforiska bubbla och även om tillochmed flygeuforibubblor spricker så kommer den 25 Augusti vara den bästa dagen i mitt liv fram till den dagen jag gör min första Soloflygning. Åh vad jag längtar!
 
& På bilden är det jag & pappsen som satt i baksätet och planet jag flög, Piper PA-28. Helt underbart ♥ 



Kommentarer
Postat av: Gina

Åh vad spännande!! Jag skulle också vilja bli pilot!

Svar: Det var det verkligen :D! Har fortfarande jävligt svårt att förstå att det faktiskt har hänt.. haha! Känns bara som en dröm jag drömt någon natt. . . det känns bara helt jäkla surrelaistiskt att en av mina högsta drömmar gick i uppfyllelse! Och inte nog med att jag bara flög, så gick det helt jävla cp bra för att vara första gången så alla som i hela mitt liv har sagt att jag kommer bli en kass pilot kan ta det och stoppa upp. . . någonstans ;D & Jag grät mitt livs första lyckotårar. Haha!
Sålänge du är fullt frisk och inte har extremt dålig syn är det ingenting som hindrar dig! Det är verkligen det enda yrket jag skulle tycka är superroligt. . .haha ^^
Fatima Krantz

2012-08-26 @ 13:43:28
URL: http://fotografgina.blogg.se
Postat av: afroego

cooooooooolt :D

Svar: Ja det var det verkligen :D!
Fatima Krantz

2012-08-27 @ 19:07:58
URL: http://afroego.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0