Fairytales about perfection.

 
Klicka på bilderna för att komma till deras rätta ägare.
 
När jag blir stor har jag en vild önskan om att bestämma vem, var och hur jag ska bli kär. För ibland är det helt okej att dagdrömma tills hjärtat brister.
Han. Han ska inte vara någon livs levande idé av en kliché. Jag är liksom inte den tonårsflickan som drömmer om sammanflätade fingrar, pussar på pannan och ett evigt messande och vem som älskar vem mest. Han ska bara vara någon vildsjäl, precis som mig och ha en enorm upptäckarlust. Sen har jag någonting för mörkhåriga pojkar med grönmelerade ögon, det bara är någonting med dem. Vilket yrke han ska ha har ni säkert redan listat ut alldeles själva. 
Som den flygfish jag är måste det finnas aviation där jag blir förälskad. Det måste vara i luften eller på en flygplats. Annars går det inte alls. Den perfekta scenen vore ju att när jag får börja jobba som Wingman att jag får mr.perfektion som Kapten och oj, så blir det mayday, vi tappar kontakt med radiotornet och allt vi har är varandra. Och okej, ett par hundra passagerares liv, men de är inte med i min lilla perfekta ram just nu.

Dagdrömmare. Vi hopplösa dagdrömmare. Dagdrömmer tills tårarna rinner av besvikelse längs våra kinder, förbannad oss över gravitationen som drar oss ner på jorden. Men låt mig veta snälla, om du också är en drömmare.
Hur är din perfekta pojke?



Kommentarer
Postat av: Irma

så vackert! väldigt fina bilder!

Svar: Tack så mycket finis ;*
Fatima Krantz

2012-08-20 @ 10:36:26
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0