Gör din egna drömfångare!

 
Så himla roligt att blogg.se skrev om min fina drömfångare!  Det tackar jag och bockar för!
Jag har fått en massa förfrågningar om vart jag köpte den och den köpte jag tyvärr i Ungern. . . de brukar finnas i Sverige på marknader etc. men brukar oftast vara väldigt dyra. Runt hundralappen, därför kan det ju vara himla smidigt att göra sina egna om man är sugen på det! Så här har vi en tjej som förklarar så att tillochmed jag förstår, så då borde ju alla andra förstå;)! 

Tänk på att det kanske är dyrt att köpa allt material, så om du bara vill ha en drömfångare kan det löna sig att köpa på marknad. Men vill du ha flera är detta ett riktigt bra alternativ! Material hittar du på din närmsta hobbyaffär (tex. Panduro)



Kommentarer
Postat av: bea

sååå fett att vi båda kom på framsidan!! haaha <3

Svar: ellerhur!! Blev så glad när jag såg dig där :D!
Fatima Krantz

2012-08-02 @ 10:56:10
URL: http://trendbybea.se
Postat av: Fanny

sv: Tack så jättemycket! Åh jag älskar också hennes bilder, så det tar jag som en komplimang ;) Tack!

2012-08-02 @ 15:15:19
URL: http://fannylehmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0