Purple hair and ombre lips.

Jag var trött på mitt ljusbruna/orangea hår så det var dags för någonting nytt. Jag fick någon slags brutal panik när mitt hår var kolsvart den första dagen, men nu är färgen alldeles perfekt och superfin tillsammans med min nya lavenderfärgade tröja ifrån Gina Tricot. 

Jag försökte mig även på ombreläppar och blev himla nöjd med resultatet. Hade dock bara ett billigt rött läppstift från H&M, men det orangea kommer från Loréal och är mitt favoritläppstift. Ombre kommer ni absolut se på mina läppar denna hösten, det vill jag lova! 
Nu ska jag sätta mig ner och göra ombrenaglar i samma röd-orangea toning. . . haha ombreaddict? Oja! 
 
Vad tycks förresten om det nya håret? 



Kommentarer
Postat av: Gina Bäck

Gud så fin du blev i håret!
Och läpparna blev helt otroliga!

Svar: Tack så jättemycket finis ♥♥Läpparna tycker jag blev lite småskumma. . .ser så smala ut, haha eller egentligen inte men har mycket mycket fylligare läppar egentligen, speciellt från den vinkeln?! Haha, men ombre på läpparna är så jävla läckert!! ♥
Fatima Krantz

2012-08-02 @ 22:55:44
URL: http://ginaback.blogg.se/
Postat av: jessikaaa - FOTO

så vacker!

Svar: tack så jättemycket <3 vad glad jag blir !
Fatima Krantz

2012-08-05 @ 17:22:09
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0