Wanderlust for galaxies och dumma dumma misstag.

Höstviljorna har egentligen inte ändrats från sist. Bara galaxy-leggings som också joinat listan. En katt och pilotlicens står fortfarande allra allra högst upp på listan! 
 
Idag har fan då varit den hemskaste dagen på länge, det ska gudarna veta! Inte nog med att jag igår blev småsårad av en människa jag halvgillar sådär lagom småmycket. Jo. Ni fattar. Så idag åkte jag in till stan och gick in på BikBok som hade fantastiska "Köp ett par valfria jeans och få valfritt plagg på köpet till värde av 199:-" 
Hittade ett par jeans för nittinio och en fin tröja i zebramönster. När jag kommer till kassan gällde det visst bara jeans som kostade 250 och uppåt, trots att det klart och tydligt stod "Gäller ALLA jeans" Ja tack för det. 
Så är jag lite blyg och så och tänker "Men äsch förfan, jag tar jeansen. De kostar bara nittinio" de var inte särskilt snygga eller bekväma eller passade mig särskilt bra utan ville bara ha dem för att köpa med tröjan. Men jag tog dem, för det kändes pinsamt att liksom bara "Jaha okej men då vill jag inte handla". Då hade jag 180 helvetes jävla kronor kvar och jag behövde ju hundranittinio till en fin tröja jag hade hittat på Gina! Jag ba "ÅH, men jag går tillbaka imorgon när det är någon annan i kassan och byter, så blir det inte så konstigt". 
Kommer hem och läser "REAVAROR BYTES EJ" på kvittot. Ja tack för det säger jag bara. Hundra kronor till ingenting.
Men det är fortfarande inte slut, tänkte för omväxlings skull dricka kaffe istället för Chai idag, jag har druckit vaniljkaffelatte på espressohouse innan, himla gott! (tyckte jag då) Idag blev jag alldeles spyfärdig efter några klunkar, och jag som hade pundat ut trettionio på en STOR Vaniljlatte. 
Tack gud för att du ändrade min smak på Kaffe helt plöstligt.
Och tack BikBok för att ni blåste mig på hundratjugo spen. 
Tack.
Tack hela mitt senaste jävla dygn för att du har varit så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0