You and me we are runners, we never stay for long.

Precis som planerat så matchade jag mina stjärnleggings från Oasap tillsammans med mina superslitna jeans. På bilden är det inte lika tydligt med i verkligheten kan man se en hel rymd kika fram både under tröjan och i hålen på jeansen, så jäkla läckert med stjärnor! Creme de la creme på en outfit för mig är alltid den perfekta skallbonaden! Hattar.. mössor.. brillorna på huvudet. Ja vad du vill! Jag körde på min snygga mössa med pälsboll från Manky.se!
 
[Update: Designen har hängt sig. . . har inte ens rört stilmall/kodmall och allting blev bara fel, fel fel! Som tur är så är ny tillfällig design på G och kommer upp imorgon, så be patient. Det ser knepigt ut här nu med menyn nedanför och knepiga rubriker]



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Helt fantastiskt foto, och jag älskar klädstilen på bilden!!

Svar: Tack så himla mycket finis :D♥
Fatima Krantz

2012-08-24 @ 10:51:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Fanny

daaamn vad snyggt! Vad är byxorna ifrån? :D

Svar: Tack så jättemycket :*! De är ett par gamla skitjeans från H&M som jag har slitit lite.. sen har jag använt dom enormt mycket och de stora hålen kom naturligt efter att ha ramlar omkring och spräckts.. haha så naturligt slitna före mesta ;)
Fatima Krantz

2012-08-25 @ 11:25:46
URL: http://mystream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0