Jag vet att hjärtat går sönder när det slår dubbelslag.

 
Ibland dagdrömmer jag om att bli förälskad i mänskligheten. Känna någonting för någon som går på blod och eufori och inte har ett gasreglage och roder som gör att man kan styra dit man vill. Fast jag är kanske lite väl för mycket besatt i idén av att gifta mig med ensamheten, ta familjeporträtt med mina katter och flyga till obebodda öar. Men ibland tenderar mina dagdrömmar att vandra iväg till kroppsvärme, sneda leenden och hjärtan som smälter. Men jag tror att hur många siffror högre min ålder än blir så kommer jag förbli en naiv liten flicka som inte vågar bli sårad, för även när mitt hjärta slår tre slag för mycket så backar jag för jag vet att hjärtat går sönder när det slår dubbelslag.



Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2012-12-16 @ 20:10:01
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna jätte snygga smycken http://www.domkallarmighannes.com/2012/12/tavling-i-samarbete-med-styladse.html

så går in och ta dig en titt vet jag:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
kram

2012-12-16 @ 20:28:00
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Elli

Har berömt dig förut för dina texter.
Kan gå in på din blogg, deprimerande måndagskvällar bara för att läsa dina texter, tycka synd om mig själv för att sedan rycka upp mig och ta mig tillbaka. Älskar den här texten, den är så brutalt jäkla överbra.
Mer djupa texter, du är förbannat bra på att använda rätt ord och nå fram med de! Love it!
kram!

Svar: Du anar inte hur glad jag blir av detta! Jag känner mig verkligen hemsk som nästan aldrig skriver längre, men det känns bara som om att man liksom kastar minuter i sjön, man tappar lusten tilll så mycket. Men nu blev jag verkligen sugen på att skriva igen, för din skull ♥
Fatima Krantz

2013-01-14 @ 22:10:42
URL: http://https://twitter.com/EllinoreNorin

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0