We were smiling and laughing and dancing til' dawn.

Comparisons are easily done, once you've had a taste of perfection. 
 
Häromveckan såg jag någonting jag nog aldrig kommer glömma. Jag drömmer om det på nätterna och bilden lämnar inte min hornhinna. Ett leende. Jag vet inte hur man kan bli så brutalt förälskad i ett leende när man har så svårt att älska människor, men det leendet. Det var nog bland det vackraste jag sett, av allt jag sett. Lika vackert som flygplansvingar mot solnedgången, balettdansare, rosor och snötäcka träd. Så inihelvetes jävla vackert bara. 
 



Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilken fin blogg, vackra bilder!
Hoppas att du kommer ha vägarna förbi min blogg igen:)

Svar: Tack så himla mycket :*Ja det kommer jag absolut ♥♥♥
Fatima Krantz

2012-12-26 @ 17:17:01
URL: http://veskoholic.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

wow vad fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket ♥♥♥
Fatima Krantz

2012-12-26 @ 19:03:06
URL: http://adaras.se
Postat av: Mimmi

Tack söta! Har faktiskt fått höra att jag är lik Reese Witherspoon några gånger, och det värmer, för hon är ju supersöt! Vilken fin blogg du har förresten, och vad vackert du skriver! =)

Svar: Det är hon absolut! Tack så jättemycket ^^,
Fatima Krantz

2012-12-26 @ 22:38:41
URL: http://mimmis.blogg.se
Postat av: nelly

svar: åh du är så himla bra på att säga rätt saker. Tror faktist att allt löser sig tillslut. En dag blir det bra igen ju. och idag fick jag veta att jag kommer att befinna mig i turkiet hela sommaren och det kommer bli så himla fint alltihop och jag är superlycklig!

Vad fint att du har hittat honom. Drömprinsen. Men med tanke på det du skrivit i detta inlägget så finns det nog något litet som pirrar där? Det behöver ju inte bli till kärlek, det är ju inget krav, men en fin vänskap är ju aldrig fel det heller. Men jag tror faktiskt att vissa saker händer av en anledning, och kanske är det så att det är dina allra innersta känslor som gör att du drömmer om honom? Att han finns där långt bak i hjärnan och att han betyder någonting. Vad vet du kanske inte. Men du kanske ska vänta ut tiden och se vad det blir av?

2012-12-26 @ 23:28:00
URL: http://nellyjenbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0