A lioness' loneliness. Quiet like the oceans cries . . .

Jag gillar ensamhet. När det bara är jag och musiken som fungerar lite som ett mekaniskt hjärta och pumpar ut ro i min kropp, droppe för droppe. Jag gillar nya platser. Nya byggnader, nya materiella ting att ta och se på. Och jag gillar honom. Fast det är inte lika viktigt,för att han är så långt bort. Viktigast är att imorgon ska jag ta första bästa buss till första bästa ställe och rensa mitt brutalt mycket för överbelastade huvud (inte för att skryta eller så).
Och jag kommer lyssna på denna spellistan.
Och nu måste jag sluta planera. Börja vara mer impulsiv. Jag måste vara mer impulsiv. Sluta tänka så mycket.
Imorgon finns inga konsekvenser.



Kommentarer
Postat av: freja

Tack så mycket! :D Vad är det du utbildar dig till? Eftersom det kostar så mycket? :) Och sen om du läser i Florida så verkar ju det hur roligt som helst det m

2012-07-28 @ 06:57:29
URL: http://sthlmshumlan.blogg.se/
Postat av: jainaba

jo jag har varit där innan :P men jag har inte provat den glassen som du snackar om :D ska göra det!:)

Svar: sv. Hhaa det måste du verkligen göra, glassen är helt priceless... eller ja chokladstickan i den som gör den till "99 icecream" Haha ^^,
Fatima Krantz

2012-07-28 @ 12:42:46
URL: http://jainabaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0