Ett styck brutal huvudverk, knepigt dygn och trevlig resa!

Två mycket attraktiva damor onboard tåget till Feryhegy, vilket jag antar betyder flygplats på Ungerska. 
Jag är tillbaka på svensk mark efter mycket om och men från personal på flygplatsen. De krånglade med varenda människa idag, de bestämde sig helt plötsligt för att vara extra noga med bagage etc. vilket skapade en himla massa problem, min toleransgräns sprack och jag blev lite småarg, if you say so. Tillslut fick jag trots allt flyga, först ville de boka om mig på en annan flight och då blev jag lite "Uhm, va?" Och blev istället mer fundersam än arg och en funderande Fatima är relativt lugn, jag fick mitt pass och mitt handbagage och sa bara "Thank you for showing such respect" och så traskade vi med snabba steg mot Boarding som hade börjat för full rulle. 
Men jag överlevde, igen! Imma survivor, haha! Nej men tillslut gick allting bra och nu hoppas jag på en ny resa så snart som möjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0