Loppisar, kakor och sex on fire.

 
 
 
Kings Of Leon – Sex On Fire
Femton kronor på loppis och jag fick två nya fina väskor, medan pappa mer undrar över lyckan i att hålla på att köpa gammal skit. Han tycker nog att det är bättre att slänga ut en femhundring för en läderväska. Jag älskar slitet läder. 
Jag har gjort riktiga 2hand fynd faktiskt. Visste inte det fören jag kom hem, hade köpt mig en läderjacka och jag tänkte väl inte mer på det. Det visade sig att det var för det första äkta läder och märkesjacka och värd runt 4000 kronor. Jag hade betalt fyrtio för den.
När jag kom tillbaka från loppisen hade mina kolakakor svalnat och stelnat så nu blir det frossadags för mig!
 
- Förresten kära läsare! -
Hade tänk att göra lite nya modekollage, är det något speciellt ni vill att jag ska matcha? Eller någon speciell outfit med speciella färger? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0