Running through forests and fires, watching lovers and flyers.



Göra om rummet, helt och hållet. Min första drömfångare från Ungern är uppe. Den kostade en tjuga, men ska börja göra mina egna och ha väggen full av drömfångare. Jag ska hitta ett virkat överkast till min säng och sy en massa kuddar och fylla sängen med kuddar och så ska jag hitta ett träd att ha i mitt rum . . . som jag ska spraya silvrigt. Och så ska jag hitta ett virkat överkast att hänga i taket och så måste jag hitta rådjurshorn att ha på väggarna, jag älskar rådjurshorn! Och sen kommer jag har det perfekta rummet. 
Det bästa med mitt rum är att mitt golv är vita träplankor och det ser lite ut som om att man är i sextiotalet när man kommer in, för att huset byggdes på sextiotalet och har behållt sitt skick. ♥



Kommentarer
Postat av: jessikaa - FOTO

va spännande det skall bli att se resultatet! :D

2012-07-19 @ 19:24:02
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0