We were dancing and dreaming.

Med Melissa Horn på låg volym, tom tekopp och ett lite halvont hjärta kan jag inte sluta kolla på alla bilder. 
 
Hela hemresan var bara jobbig. Ingenting med att flyga var bra, och när jag stod vid gaten och insåg att jag vill inte flyga hem. Jag vill inte. Så blev allting sådär suddigt och allt man ser är vatten som plaskar runt i tårkanalen. Varenda millimeter av min kropp gjorde ont och jag räknade att klockan var sex på morgonen och vi hade varit vakna i fyra timmar redan. 
 Efter tio minuter på världens mest trånga buss till flygplanet och mycket stirrande på en himla snygg kille i en sån grå kofta som jag också har så traskade vi ombord planet, hittade fönsterplats och satte oss ner. 
Det kändes bara inge bra. Jag är inte rädd för att flyga, det är det bästa som finns!
Men jag var rädd.
 
 
Direkt när jag kom hem kollade jag på nya resor, nya äventyr för att jag och mina vännor. Vi ska korsa hela världen tillsammans. Så mycket vet vi - resten är inte så noga.



Kommentarer
Postat av: emma ♥

sv: ja, tror faktiskt att jag gör det! :)
jodå bra! din då? :)
kram

Svar: Haha, tyvärr, den har bara varit väldigt väldigt seg, jobbig och ensam och har haft superont i kroppen hela dagen :( Bara hoppas att det blir bättre imorgon!
Fatima Krantz

2012-07-20 @ 20:02:34
URL: http://emmapettersson.webblogg.se
Postat av: mirandalåterbättreänanonym,villintevasåjävlamystiskhelatin.

7kt avis på er som kan köpa sådana vackra högklackade godingar. mhm, själv är man lång som en stång och ser redan ut som två meter jämte sina kompisar med vanliga skor. blir så jävla arg när alla snygga skor är högklackade. skulle inte du kunna leta upp några riktigt snygga platta skor som jag kan lätt få tag i? THANK YOU, din blogg äger förresten. du kanske ville veta det...
KRAM.

2012-07-31 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0