Among thistle and weeds


Klockan 4 igår blev de läggdags efter att vi kollat på Lilja 4-ever och The Happening. Storyn i Lilja 4-ever är fantastisk, dock är filmen dåligt gjord. 
Jag somnade en bit in på filmen och det måste nog varit den läskigaste sovstunden i hela mitt liv. Jag halvsov bara och kunde höra allt i bakgrunden men plötsligt började mitt huvud dunka, det dunkade så hårt att det gjorde ont och det bara pep i mina öron och allting bara försvann, och så blev jag överfallen av en man och jag ville bara vakna, skrika, sparka Emilia eller Karro så att dom skulle väcka mig, jag ville ge ifrån mig ett ljud men det bara gick inte! Jag försökte öppna ögonen men det var som om att någon klistrat ihop mina ögonlock och jag var helt förlamad, kunde inte röra en fena, jag kunde inte ens andas.
Det var väl i en tjugo sekunder och sen var det över, men det var bland det läskigaste jag varit med om. Som en nära-döden känsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0