I am your peacesoldier


Ja nu är sommaren här, bjuder på nitton grader, vind och moln! Svensk sommar på hög nivå! Jävligt tur att jag ska till Karro ikväll och boka flygbiljetter till värmen! Nu är det dessutom bara tjugio dagar kvar!! Ska bli så fruktansvärt roligt att se Ungern. Kommer vara hos hennes pappa i Szolnok men vi kommer självklart besöka Budapest där jag tänker lägga klorna på Zara-skor om plånboken tilllåter vilket jag verkligen hoppas att den gör! Annars blir det väl samma gamla vanliga - bara köpa massa krimskrams. Haha! Det är verkligen det enda jag köper, konstiga saker, souvenirer, smycken . . . sånt är så himla roligt ^_^! Men ska även spara pengar så jag kan nöja mig resten av sommaren här hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0