I was unafraid, I was a girl, I was a tender age.

s
 Bon Iver – Michicant
The only perfection to be found in this world is in the sound of engines and songs.
Det finns så mycket jag vill ha. Men det finns också en fin skillnad mellan vad man vill ha och vad man behöver. Det man vill ha är det hjärtat slår lite extra för, det man behöver är det som gör att hjärtat slår.
Jag vill ha allt. Jag vill vara hopplöst förälskad i någon som är lika hopplöst förälskad i mig, dansa barfota på nattängar i Julis milda nätter, jag vill dra mitt kreditkort genom automater inne på fina affärer. Jag vill rädda hela världen från svält. Jag vill bygga en atombomb, åka till månen och släppa atombomben på jorden och se jorden flyga i småbitar från månen. Jag vill skriva långa inlägg i gamla, dammiga dagböcker och jag vill äta hemmagjord vaniljglass. Jag vill att min familj ska bli frisk och att någon ska sy ihop några trasiga lappar hos oss. Jag vill så mycket.
Men det finns bara en sak jag behöver.
Att flyga.
 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så fin bild!

Svar: tack så mycket ♥♥ Vad glad jag blir!
Fatima Krantz

2012-06-18 @ 08:21:21
URL: http://reebbbecka.devote.se
Postat av: Isabelle

Ska det inte stå "airplanes" i headern?

Svar: Haha, det ska stå Airplanes, har bara inte orkar ändra det ;)
Fatima Krantz

2012-06-20 @ 02:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0