Snaked


Ny klänning från H&M och ny väska från Accent.
Idag tog allt slut. Skolan, kramp i händerna, påsar under ögonen och omöjliga morgonar. Jag brukar faktiskt vara väldigt bra på att ladda mina batterier för att orka med en hel termin till, tack gud för det.
Natten spenderade jag hos Karro, hon har verkligen världens skönaste säng, det är helt otroligt! Den är 90cm bred och vi sov tre pers i den. Jag tycker att dubbelsäng och tre pers är trångt. Jag och Karro bredvid varandra och Emmie sov som en hund vid våra fötter. I Karros mini-rum rymdes vi sex personer! 
Igår kväll var hemsk. Mitt självförtroende var på sin vanliga nivå, ungefär jag hatar 90% av mig själv. Igår kväll gick ingenting. Det lilla jag var nöjd över inuti mig fick jag höra var odugligt. Att hela jag var oduglig, otacksam och kaxig. Ja, gud vet vad jag är.
Mina betyg rev jag, de ville jag inte riktigt veta av.
Jag orkade bara inte, men en vända till stan med Karro och Sanna gjorde mig susen! Hittade en ny fin klänning på H&M och den underbara väskan på accent, allt för 275:-




Kommentarer
Postat av: gina

tråkigt att du fick höra sådant, kan berättarteknik du verkar som en rolig och glad person!

Svar: Jag försöker väl mitt bästa. Men jag vet inte, min familj är mer än missnöjd över mig.
Fatima Krantz

2012-06-15 @ 22:24:45
URL: http://fotografgina.blogg.se
Postat av: Sari

Så fint, och du är verkligen supersöt!

2012-06-24 @ 19:34:07
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Fatima :)
Var har du köpt skorna? As snygga, Kram

Svar: Hejhej!De är köpa på Members.com från Nelly då :)
Fatima Krantz

2012-06-24 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0