Tell me, did the wind sweep you off you feet? Did you get a chance to dance along the light all day?

Bild av Emilia
Taylor Swift – Drops Of Jupiter - Live 2011
Alla säger att de minns förr som igår, att tiden hopplöst flyger bort som de svenska sommrarna men honestly - det finns nog ingenting på denna jorden som är så saktfärdigt som tiden. Vet du vad Emmie? Tiden är tillochmed segare än mig ;)!
Är det någonting jag vill kunna snabbspola så är det tiden. Folk säger alltid att de hade så bråttom med att växa upp och de hade velat stanna här längre. I stadiet när man bara är barn och för liten om man vill göra någonting som att åka bort, göra roliga saker och när man är vuxen när det kommer till hushåll och skola. Ja, man är fortfarande ett barn men förväntas att bete sig som en vuxen. Jag vet inte vad jag är, jag är så förvirrad att jag knappt vet om jag är kille eller tjej längre. Allt jag vet är att jag vill att tiden ska gå snabbare, så att jag kan bli vuxen, och flyga.
Jag vill hitta den perfekta lägenheten, komma in på Scandinavian Avation Academy och bo ett år i San Diego och flyga över Los Angeles om nätterna, ta bilder i ökenlandskap, bli en truly boho-chica och i April gå på Coachella
Jag vill bara börja leva, för någonstans där börjar livet.
När man blir fri.



Kommentarer
Postat av: gina, fotografi

- jag önskar också att jag hade en, de är så himla fina, precis som du skrev!

jag passar på och berätta hur duktig du är på att blogga, det är intressant att läsa och dina bilder är oslagbara!

2012-06-03 @ 15:55:46
URL: http://fotografgina.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: oj herregud, knepigt det där med pengar! själv har man sommarjobb som jordgubbsförsäljare, har 77 kr i timmen och 100% ob på helger, dvs dubbel lön. HEEELT OOOK, fast får inte pengarna förens i juli, men då fan, då ska jag shoppa!! jag börjar bli kort så ett par jeffrey champbell står på inköpslistan och varför inte ett par runwaydreamz? mohaha jofan, det skulle sitta fint! :)

2012-06-03 @ 19:44:38
URL: http://emmagester.blogg.se/
Postat av: alice

Jag håller med dig helt och hållet. Vill inget annat än att bli fri. Är trött på förorten som jag lever i med alla känslokalla villor som står uppradade och alla typisk svenska ytliga människor och vuxna som bara skrattar åt ens drömmar. Får ingen inspiration alls och det gör mig galen. Som ett resultat av att jag har en sjuk mamma så har jag redan fått växa upp och ta hand om mycket själv, men det är som jag är fast i min kropp och ålder. Jag är ju bara femton, och då ska man tydligen vara blåögd.

2012-06-03 @ 21:46:19
URL: http://melangeunique.blogg.se/
Postat av: The 4 Hundred Beats

this picture is beautiful, I found your blog via lookbook and I really like your style and your pictures !



Stop by my blog if you have 5

http://the4hundredbeats.blogspot.fr/

2012-06-04 @ 01:53:27
URL: http://the4hundredbeats.blogspot.fr/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0