We are the lucky ones.


Äntligen en look med mina nya brillor! Är alldeles förälskad i dem.
Nästa vecka kommer jag med fetaste överaskningen . . woop woop! Vem vet vad det kan vara? Det kommer i varje fall bli himla fint under midsommarkransen! Trots att jag inte brukar fira midsommar kan ju inte flickan Krantz själv inte göra sig en midsommarkrans? Dessutom är de så himla fina!
Idag har annars varit en väldigt dryg dag. Klockan ville bara inte röra på sig, men sedan blev det besök hos tandkläkaren och jag har världens trevligaste tandläkare och fick flourlack med smak av bubblegum, så henne tackar vi för dagen blev genast mycket bättre när min mun smakade bubbelgum i några timmar.
Nu har dock smaken börjat försvinna så ska gå ner och steka lite lax och se hur bra det kan bli ;)



Kommentarer
Postat av: Katarina Dahlgren

du tar så galet fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket <3
Fatima Krantz

2012-06-12 @ 20:03:14
URL: http://katarinadahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0