IN SICKNESS.

Jag hoppas att ni inte är ledsna över mitt sega uppdaterande och jag hoppas att ni inte försvinner bara för att det inte ploppar upp några nya inlägg men jag mår så himla dåligt så att jag vet inte vad jag ska ta mig till! Den enda maten jag har fått i mig de senaste dagarna är två tallrikar soppa, två kokta potatisar och en skål med flingor. Ska gå ner och hetsäta tolv korvar nu för jag är så hemskt hungrig! Dessutom är jag uttorkad som pricken över i:et. Jag har hostat som en jäkla galning och jag vet att detta låter himla fånigt, men jag får panik när jag får hostattacker. Jag grips av total panik och idag spydde jag och grät som ett litet barn och rätt som det var kunde jag inte andas. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det! Som tur är har jag ingen feber men jag är väldigt utmattad och hostan har skärt upp hela min hals och ska snart bege mig till vårdcentralen och se om de kan göra något åt min andning då min näsa är täppt och det gör så sjusatans ont att andas genom munnen (tack vare min upprivna hals). Känner verkligen inte för att vara sjuk när himlen är klar blå. Usch. Men jag hoppas att ni inte försvinner utan stannar tills jag börjar bli lite friskare och kan lägga upp egobilder där jag inte har en sårig näsa, svarta ringar under ögonen och ser allmänt hängig ut. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: - pouline △

sv: ush! själv har jag legat med feber osv sedan förra söndagen .. fast tror jag är på bättringsvägen nu :)



KRYA! :)

2012-03-06 @ 10:07:32
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0