Elva svar. Elva frågor.

Blev utmanad av fina Emilia.
För er som inte vet vad detta är (för det visste inte jag fören nu):
• Du som blir utmanad ska svara på frågorna som din utmanare gett dig och lägga upp på din blogg.
• Efter det ska DU utmana elva andra bloggare med DINA frågor.
Förstått? Let's go! ♥

1. Vilken är din bästa frukost?
Brämhults juice och polarbröd och mammas chai, solsken och de bästa vännerna en människa kan ha, den är jag nog ganska nöjd ändå.


2. Vad är det bästa med dig?
Kunde det inte vara sämsta istället? Så kunde jag skriva en hel bibel för er som gillar biblar.
Hm. Det bästa med mig. Kanske att jag har ingen kämparglöd utan snarare kämpareld. Jag ger inte upp fören jag får det jag vill ha, sådeså. Kanske inte så bra, men det är det bästa med mig.

3. Hur skulle du spendera dagarna om du var ledig hela nästa vecka?
Honestly. Jag skulle ruttna framför datorn och gå på toa med öppen dörr bara för att jag kan. Dra igenom en hel serie på 1channel.ch. Leta efter ett liv utan att något finna.

4. Om du skulle få byta partner med någon, vem skulle det vara?
Ingen på hela jorden faktiskt. Vet ingen som är tillsammans med min drömkille? Hm. . . Drömkillen får du läsa om lite längre ned bland frågorna!

5. Vilken är din favoritfilm, alla kategorier?
Favorit romantiska: Herre-min-jesus-kristus vad svårt! Får säga alla miljoner som är mina favoriter: Titanic, Remember Me, The Notebook, Till we meet again. ♥♥
Favoritkomedi: Just go with it & Grownups
Favoritaction: Blood Diamond ♥ 



6. Vilka bloggar läser du dagligen?
Kenzas & Kan Dee. (mainstream I know) Men bloggar jag läser sådär en-två gånger i veckan kan göras lång. . . Emilia, Linh, Julia, Pelin, Fanny, Fanny. . . )


Bild av Julia på http://devined.blogg.se/

7. När pussades du senast?
Ja asså om vi pratar pussade på pojkar så var det nog iallafall 7 år sedan sist. Dvs. Ett halvt liv sedan, när man gick i sådär 1an-2an och var kär i alla killar i hela klassen ungefär.

8. Om du fick skapa en Ben&Jerry glass, vad skulle den då innehålla?
HJORTRON! Norrländskt guld for the win! Det skulle vara en söt blandning av riktig vaniljglass (som den i Magnumglass), extra mycket hjortonsylt och mandelkross (som i magnum almond). Skulle det inte bli en riktig superglass?

9. Vad har du på dig just nu?
En dipdyed jeansväst (sehär) med en grå kofta över och ett par söndriga jeans, som faktiskt inte är söndertrasade utan använda så mycket att de gått sönder!



10. Vad faller du för?
Stup? Nej men. Killar som är 190, mörkbrunt stubb & ruffsigt hår. Tydliga ansiktslinjer och genomträngande eller svarta ögon. Snygga magar och djupa, rispiga röster. Och självklart, ska man ha en man ska han fanimej vara en pilot. Punktans slutans. Vart finns du Mr. MqDreamy? 


11. Vilket skulle vara ditt superhjältenamn i din alldeles egna superserie?
Åh. Flygaren. Utan tvekan ♥ Jag antar att ni har listat ut att flyga skulle vara min superkraft också?

Jag utmanar: Amanda, Clara, Linnea, Ida, Emma ♥, Lena ♥, Nathalie ♥, Gina, Elin, Hedvig, Felicia

Mina frågor till er:
1. Om ni fick leva en låt, vilken skulle det vara?
2. Vad är din absolut största & högsta dröm?
3. Beskriv hur du vill inreda din alldeles egna första lägenhet.
4. Vem skulle du byta garderob med?
5. Beskriv ditt drömbröllop.
6. Vilka länder i varje kontinent vill du besöka?
7. Vilken är din sämsta vana?
8. Vad älskar du med dig själv?
9. Hur är & ser den perfekta pojk/flickvännen ut i dina ögon?
10. Vilken kärlek tycker du är vackrast att läsa om i böcker?
11. Vilka 3 saker på din inköpslista ligger allra längst upp?



Kommentarer
Postat av: emilia:

åh kanon! gillar pojkbeskrivningen, rakt på sak liksom

2012-05-05 @ 22:04:10
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: nathalie.

förlåt förlåt förlåt att jag inte svarat. åh, dumma mej.

Svar: haha det gör absolut ingenting ♥
Fatima Krantz

2012-06-30 @ 14:15:12
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0