Breaking dawn!

 

Ni kan väl knappast inte ha missat att jag är förälskad i och gift med Robert Pattinson, sitter på bion just nu och väntar på att del två ska börja efter att ja suttit och gråtit och skrattat och haft rysningar i två timmar till del 1. 
Det känns.... Jag vet inte. Jobbigt. Sen jag var tio år har jag legat och gråtit till filmer och böcker, förälskat mig i människor som inte existerar, fått känslor för en fantasi i Hollywood (yes mr. Pattinson). 
Nu är jag femton och inatt är det slut. Sagan är över.
Nu återstår bara sagan om att bli pilot. (vart det nu än kom in i bilden men det är väl lite det jag andas för nu)




Kommentarer
Postat av: Sofia

den var såå bra :D

Svar: Ja absolut! Helt underbar film!
Fatima Krantz

2012-11-14 @ 03:33:04
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0