she chose rose garden over maddison square.

De vet inte hur man drömmer. De förstår inte. De vet inte hur det känns att varje dag vakna och ha någonting att leva för. Du är inte riktigt klok. Fast, vad är klokt? Är det verkligen klokt att simma med flodens strömmar? 
Min bild av vishet var alltid att hitta någonting att leva för och se döden som ett mål, för att det är resan som räknas. Livet är resan. 
De grå fiskarna simmar medströms, mot stupet. Jag flyger mot en blå sky, är det verkligen så galet?



Kommentarer
Postat av: Ronja

bra text (:
Super snygga skor förresten, vart kan jag få tag på liknande? :)

Svar: Tack & Tack ♥ vet inte, de är inte mina tyvär.. men bör ju finnas lite överallt tror jag =)
Fatima Krantz

2012-11-18 @ 15:49:19
URL: http://ronjateresia.blogg.se
Postat av: Sofie

SNYGGT! :D

Svar: Tack :* <3
Fatima Krantz

2012-12-26 @ 20:36:58
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: undrar bara om...

du tar detta med stativ och självutlösare eller..?

Svar: yesyes:)
Fatima Krantz

2012-12-27 @ 15:08:25
Postat av: undrar bara om...

vilket stativ du då använder och vart du köpt det?

Svar: Ett hamastar som jag köpt på elgiganten:)!
Fatima Krantz

2012-12-27 @ 20:37:10
Postat av: vill bara...

Tack för informationen!

2013-01-03 @ 22:13:25
Postat av: Undrar igen...

Heheheh medan jag ändå är igång, var redigerar du dina bilder och hur? Ledsen för att jag frågar men jag är bara madly in love med den sista bilden..

Svar: Haha det är lugnt =) Jag är ganska noga när jag fotar mina bilder till en början, har alltid stor bländare (största på mitt objektiv är 1.8). Sen är jag noga med inställningar osv för att få en så bra bild som möjligt från början.
Sen redigerar jag i Photoshop där jag mest bara leker lite med curves och lägga på olika typ "filter" kan man säga :)
Fatima Krantz

2013-01-03 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0