Don't you worry there my honey ♥

 
När jag inte har någonting bättre för mig så älskar jag att sätta upp håret med nålar och göra flätor av håret som inte riktigt vill med upp i nålarna. Ibland blir det bra, ibland blir det inte bra. Idag blev det bra på riktigt men inte lika fint på bild, men det är väl ganska typiskt? 
 
Jag känner mig lite småhemsk som "aldrig" skriver här och "aldrig" svarar på era kommentarer, fast jag gör det. Det är bara det att jag tar min lilla tid för just nu händer allt i hela världen på en och samma gång. Vindarna är bakochfram. Ena sekunden kommer en vindby och puttar mig framåt flera meter sedan slår motvinden till och jag faller hjälplös mot marken. Men jag är kvar. Jag är kvar och kommer aldrig försvinna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0