I scraped my knees while I was praying and found a demon in my safest heaven.

It's tiring. I'm just a bit sick of it.
Han, honom. Whatever. Jag flög i helgen, sådär som en fågel fast kanske inte ritktigt så bra. Idag har jag en träningsverk i en klass för sig, "Vadå träningsverk av att flyga då?... eh?" Ja precis. Träningsverk av att flyga. Det finns inget bättre än att flyga, men igår gick det bara lite halvt om halvt åt helvete och det är mindre roligt. Jag hade ju inte heller direkt någon kraftig sidvind att skylla på, eller turbulent luft. Det var bara jag och jag och jag som sög. 



Kommentarer
Postat av: Evelina

Missa inte dagens blogg tävling!

2012-10-07 @ 13:00:24
URL: http://kungen.blogg.se
Postat av: Lena

re: Nejnej, jag bara skjuter upp allting och det blir så att jag svarar 100 år senare hehehe (A)

Där ser man du flög igen! Så himla glad för in skull, känslan av att uppfylla sina drömmar är nog det bästa som finns!
Hur blir det med Singapore, finns den planen kvar eller blev det lite bortglömt? :)

Hahahha, jag måste också planera allting i minsta lilla detalj! Önskar att jag kunde vara myycket mycket mer spontan men ja... Det går nog inte att vara det när man har sån mamma som jag och när man bor i en håla och måste följa busstider.

Det är min stora dröm, min stora dröm att dö ungt - låter skitpositivt! Det är inte så att jag är deprimerad, vill bara uppleva en massa bra saker och dra härifrån innan det slutar bli roligt. Som Neil Young skrev i sin låt: It's better to burn out than fade away :) <3

Svar: Haha och nu var det min tur att slöa upp det hela, jag har börjat skriva sen har någon ropat och jag har stängt ner skärmen, sen har jag börjat skriva och suddat.
Den är inte ens underbar. . . det går nog inte riktigt att beskriva. Jag kan inget såntdär ord som beskriver perfektion på ett överdrivet bra sätt. Det är liksom way beyond underbart.
Det blev inte bortglömt. . det bara hände någonting under sommaren. Singapore var min great escape, ett sätt att komma ifrån allting här och smaka på ny luft, vara runt nya människor och lära mig nya saker. . . men allt detdär har jag fått hemma nu. Jag gillar den lite för halvtrånga flygklubbslokalen och alla gubbar där med lite för mycket skägg och den lite för utslitna men lite för sköna soffan. Nu vill jag inte rymma, nu vill jag stanna tiden.

Haha jag kan säga att jag sitter t.o.m och planerar vilken bröllopsklänning jag ska ha Ifall jag någongång skulle få för mig att gifta mig, men jag tror inte jag kommer det. Jag är inte så mycket för kärlek, och såntdär.

Haha jag förstår din känsla! Bara leva ung liksom. Forever young ♥
Sen blir man 40, skaffar barn och minns inte hur man uttalar ordet roligt.
Fatima Krantz

2012-10-07 @ 13:52:26
URL: http://biscottes.blogg.se
Postat av: Gina Bäck

Jag måste säga att det är riktigt intressant att följa din flygdröm!

Svar: Åh vad roligt att du tycker det Gina ♥ Jag ska försöka ta lite mer bilder där uppifrån.. typ senare när jag får börja flyga solo. Haha! När man sitter med instruktör har man inte en sekund att ta händerna från "ratten" Igår hade jag ungefär 10 sekunder fria händer under flygtiden och det var när han skulle ge instruktioner om 180* sväng och då gäller det att pay attention och inte plocka upp mobilen och börja plåta havet, haha!
Men det är himla kul med folk som uppskattar det, det fanns en svensk, kvinnlig flygblogg, hon var min stora idol! När hon la ner rann det verkligen tårar, men hoppas på att kunna ta hennes plats i bloggvärlden när jag verkligen kommit igång med flygandet, kan inte tänka mig något bättre än att få blogga om och pyssla med min stora passion & dröm ^__^! ♥
Fatima Krantz

2012-10-07 @ 15:52:44
URL: http://ginaback.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men herre gud! Så otroligt inspirerande du är. Är så glad att jag hittade denna bloggen, underbart att förlja dig och dina drömmar. Kände att jag fick en kick av att fortsätta kämpa. Tack!

Svar: Vad glad jag blir!!! Denna kommentaren gjorde verkligen min dag, kul att man kan inspirera någon ♥
Fatima Krantz

2012-10-10 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0