Ray ban the new wayfarer.

 
 
Jag har ju helt glömt bort att visa er mina nya juveler! Äntligen kan jag känna att jag trivs i glasögon (för första gången i mitt liv). 
Alla verkar tro att det är några låtsasglasögon från en marknad som jag springer runt i för att se så nördig ut som möjligt, men det är riktiga glasögon då jag är närsynt och det är äkta bågar. Så gapar alla och undrar hur mycket de kostar - jag vet att alla kändisar har raybans men det betyder inte att de är dyra. Detta var mina billigaste  glasögon hittils och bågarna kostade 1200 hos min optiker. Så nu har ni svar på alla era frågor! 
 



Kommentarer
Postat av: Haley

Great blog. Love your style.
Haley www.instyleforless.org

2012-10-27 @ 00:03:18
URL: http://www.instyleforless.org

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0