I am painting with different shades of white as I enter the light.

Här kommer den igen. Min underbara tygväska "Recycle or Die" från Tgr, eller Tiger som det också kallas. Sen tröttnar jag aldrig på min bandana heller. ..  verkligen. Tyvärr är den borttappad atm. och jag fick nöja mig med att se ut som anus på skolfotot, för inte nog med att jag försov mig den morgonen och såg ut som fan själv i håret. 
I solglasögonen trivs jag som levande fisk på land. Asså. De är ju så himla himla fina, mina favoriter faktiskt! Men utan såntdär puder som tyngdlyftare och gymnaster har på sina händer glider de runt som fisk på näsan, det är inte trevligt det. Är det då soligt (som det oftast än när man har solisar) så tenderar man till att bli lite svettig och näsan blir alldeles blank och dessa glider av och de mörka ringarna runt ögonen man försöker dölja blottas utan förvarning. Det är inte najs!
Något som är najs i varje fall är att jag lirar i mammas trädgårdstofflor, och jag var tvungen att påpeka detta för att ni ska kolla på mina fötter och beundra min svenssonsmak för skor.  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0