I want to live life, never be cruel.

Det är en väldigt, väldigt, väldigt nervös brud som trippar med händerna över tangentbordet just nu. Ända sen min första flygtur har varje ny vecka varit. . . såhär. Liksom, "Vad händer denna veckan? Kommer det regna meteroiter igen? Kommer dom hitta botemedlet för Parkinson's? Vad händer denna veckan egentligen?" och varje fredag har det varit "Nja, bara ännu en vanlig vecka". Men just denna veckan är tid hos flygläkaren för flygintyg bokat och även min första teorilektion, denna veckan tar jag mitt första steg mot min högsta dröm att bli pilot.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va' roligt för dig, stort grattis! Lycka till!
Kram

Svar: Tack så jättemycket ♥
Fatima Krantz

2012-09-12 @ 10:18:25
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0