Lawless - Based on a true story.


Läs mer om Lawless!
 
Jag kommer absolut försöka dra med mig någon vän på denna filmen. Min andra femtonårsfilm och andra gången i mitt liv jag helt plötsligt får för mig att jag ska gå och se någon actionfilm. . . fast det verkar finnas någonting väldigt intressant i denna och jag blev väldigt fångad av trailern. 
Det verkar som en typiskt sådan "komplicerad" film, och det finns ingenting jag gillar mer! Det kräver ens uppmärksamhet varje sekund och filmen blir bara mer och mer spännande och eftersom att jag drunknar i presentkort & gratisbiljetter från födesledagar så kan jag gott och väl unna mig att gå på denna!



Kommentarer
Postat av: Lena

sv: Aww, sötis då!! Jag har inte bloggat så mycket på sistone, är mest inne på Tumblr(hehehe), mycket med skolan och så!

Men blev så himla glad när jag såg din kommentar, trodde att du hade glömt bort mig! Hur är det med dig, skolan, drömmar det vanliga? :)) <3

2012-09-04 @ 21:15:52
URL: http://biscottes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0