Mitt drömjobb.

 
 
 

Drömjobbet just nu, kapten på Boeing 787.
Jag har alltid varit en väldigt karriärsinriktad liten skitunge. Alltid vetat vad jag ska göra och varför och när och hur 
och det har alltid varit just det som jag har kämpat för. Det som har hjälpt mig genom skolan är mitt drömjobb. Att bli pilot. Det har alltid varierat mellan olika flygplan, stora som små . . . men just att flyga är det mitt hjärta slår dubbelslag för och jag kan sitta och dregla över flygplan som om de hade 3dagarstubb, sexpack och djupgröna ögon. Det är min grej.
 
Vad är ditt drömjobb?
 



Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag önskar jag hade ett. Men det är så kul att läsa hur dina drömmar förverkligas. Jag känner på mig att du kommer vara pilot på ett flygplan jag sitter på till Paris. Det är nog min dröm ändå, Att fly till paris

Svar: Vad kul att du tycker det! Haha, snart börjar det på allvar med flygning och allt så då blir det inlägg på inlägg med massa jäkla babbel om hur mycket jag älskar att flyga, haha, stackars mina bloggläsare. Blir rena rama pilotbloggen här! Det låter superbra! Paris verkar som ett himla härligt ställe ♥ Så jag får hoppas det, om en pipig röst säger "This is you captain Fatima Krantz speaking.." så vet du vem det är;)
Fatima Krantz

2012-09-13 @ 16:44:38
URL: http://omjagvarjane.blogg.se
Postat av: afroego

haha gullis :p Förstår hur du menar. Mitt drömjobb är att jobba för mig själv :D

2012-09-14 @ 09:07:54
URL: http://afroego.se/
Postat av: Emma

Författare såklart! Att skriva hela tiden och få hitta på sin egna lilla värld där allt är som man vill ha det.

Svar: None
Fatima Krantz

2012-09-14 @ 12:14:05
URL: http://kusmikvarnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0