Tonight is your night.

Hitta guldet här
Feminint, det ligger någonting i det ordet som jag gillar väldigt mycket, är det kanske att man säger det med någon ljus, söt ton? Nej men, på kläder är det. . . gorgeous. Svart, simpelt, tight, högt och guligt. Varsågod, jag bjuder på detta härliga collage.

Mitt bloggande är verkligen överaktivt, känns så himla trevligt! Ni ska ändå veta att jag drunknar i mina egna läxor och just nu försöker jag få saker att gå ihop utan blogging. Utan att försköna för mycket av mitt liv och säga att det är ypperligt glamouröst ska jag säga att det jag håller på med, som tar tid.. det älskar jag av hela mitt hjärta. Dock håller jag på att läsa den tråkiga delen just nu och inte nog med att den är tråkigt så är den väldigt svår, vid sidan om mina pilotstudier går jag faktiskt fortfarande bara i 9an . . . tenderar till att glömma det ibland så jag bara måste påminna mig själv, det innebär att det ska lekas med vänner och prov varje vecka. 
Men jag har självklart kul under tiden och jag har späckat hela dagarna och blogging kan tyvärr inte bli min prio 1, och därför blir det ltie tomt här på veckorna.
 
Men jag hoppas att ni stannar för ni är så himla kul att ha ibland när dagarna blir lite jobbiga ♥



Kommentarer
Postat av: Christine

Vart är klänningen ifrån? :D
Du har verkligen en jättebra blogg! :)

2012-09-23 @ 06:25:10
URL: http://chrjplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0