A Ladie's boyfriendjeans.

Tröja:Gekås//Bälte:Gekås//Jeans:Bikbok
Oh well, detta är mina favoritjeans, för det finns en liten rolig historia bakom dom.
Häromveckan hade min kompis Felix på sig ett par jeans, och jag satt hela dagen och liksom "Vilka snygga jeans, de påminner mig om .." ja, så kunde jag inte riktigt komma på det. På kemin satt jag då bredvid Felix och fortsatte stirra ner på hans jeans och upptäckte tre blekta fläckar. . . jag kollade på mina jeans och upptäckte samma tre bleka fläckar. Jag började snart jämföra slitningar, de var lika stora och satt på samma ställe. . hans var bara lite mer slitna för mina jeans var sprillans nya. Vi hade samma jeans, och jag som hade köpt mina på secondhand (fast de är från Bikbok) 
Inte för att nämna att Never Denim är Bikbok's jeansmärke och bara massa flickbyxor. . kan lugnt säga att vi verkligen fick ett gott skratt och en liten Felix som skulle hem och bränna jeans!



Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

Åh dina örhängen är så fina!

Svar: Hela du är fin!
Fatima Krantz

2013-02-28 @ 12:32:45
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0