I threw my hands in the air I said show me something.

Hatt:Gina//Tröja:Bikbok//Byxor:Födelsedagspresen//Väska:Secondhand//Skor:Ungern
 
Det var verkligen inte igår jag slängde in en outfit men det kändes som tiden hade kommit nu.. så trots att mina bihålor idag känts explosionsfärdiga och jag har haft en retigt jobbig rinnande satans näsa så blev det att ta mig i kragen. 
Allt jag ville göra när jag kom hem var att ta första bästa buss till flygklubben och sitta där och dränka mina skolböcker med min uppmärksamhet och hälla i mig fem koppar kaffe, men nej, inget kaffe, inget plugg, inget flygklubb. Jag har ju inte förändrat världen idag, den slutsatsen kan vi dra.



Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

sv: Det gör du rätt i, vill jag påstå!

Meen så fin du är. :)

2013-02-18 @ 21:45:35
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0