Darling, Darling doesn't have a problem lying to herself.

Jag ritar aldrig längre. Att rita var att rymma från världen, en färd ut i det oändliga, det fanns ingen ting, inga känslor, jag kände inte händerna som krampade och handleden som smärtade. Ingenting. Konstvärlden, det var precis dit man gick när man behövde känna tyngdlösheten, inga atomer av börda som tyngde ner axlarna. . men jag är aldrig där längre, så mitt i allt plugg tog jag fram en bläckpenna och kladdade lite random från någon.



Kommentarer
Postat av: Linn Bank

Vad fin!! Önskade att jag också kunde måla så bra!

Sv: Tack så mycket! Håller med, örhängena är lite svåra att bära upp!

Svar: Tackar =)!
Ja verkligen, håret kan inte se ut hur som helst ><
Fatima Krantz

2013-03-13 @ 20:23:27
URL: http://linnbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0