You're the definition of a bad idea.

Jag har verkligen någonting för bilder på solnedgångar, någon form av crush liksom. Jag brukar sitta i bussen in till stan och fota sönder solnedgången tills den faller i marken och dagen blir natt, sen laddar jag upp bilden på instagram och poängterar någonting väldigt irrelevant för mänskligheten, men det är lite mitt signum, det där med att vara oviktig och säga oviktiga saker vid oviktiga situationer. 
Jag fick även för mig att jag skulle göra pilliga naglar denna veckan, pill pill pill, fina mönster och det obligatoriska flygplanet på tumnaglen, flygnörd som man är.

Om ni vill ha fler mumsiga, sönderfiltrerade bilder så heter jag Faviatrix på instagram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0