En dröm som aldrig slutar jaga mig . . .

En dröm som aldrig slutat jaga mig är att en dag börja dansa balett. Någon lite sådär som ingen riktigt vet om om mig egentligen. Jag är barnet som alltid dansade när ingen kollade på och när jag var 12år och lekte emo fanns många klassiska melodier på min iPod blandat med punklåtar. Varje gång jag hör en pianomelodi vill hela jag bara dansa (Jag började skriva detta blogginlägget och stannade mitt i för att ta en liten dans i köket .. haha!) Jag kan bara inte sluta dansa, problemet är att jag inte kan dansa. SÅ! Jag ska börja ta lektioner i balett! Och försöka komma igång med att träna pilates förstås.. jag tränar ju gratis på mitt jobb medan kunder betalar flera tusen om året, så lite dumt att inte utnyttja det! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör det för tusan! Dansar själv och kan inget annat än le inombords. Att dansa är den bästa metoden att förmedla något på för min del! :')

2014-12-15 @ 08:12:20
Postat av: Hanna Olsson

Oh, kommentaren som var anonym var från mig hehe!

2014-12-15 @ 08:12:44
URL: http://hhannis.blogg.se/
Postat av: Hanna Olsson

Jag dansar hiphop, street (2 olika typer), ragga, house, jazz och denna terminen var det lite krumping och popping :D Dansar rätt mycket ;)

Svar: Gud vad kul! Så jävla härligt att dansa :D
Fatima Krantz

2014-12-15 @ 21:53:11
URL: http://hhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0