En önskan kostar ingenting. . .

Julen är snart här och listan är lika dyr och lång som vanligt och lika omöjligt för mig att finansiera, men att önska kostar inte många pengar! Högst upp på önskelistan är en iPhone 6, en riktigt stor Yankee Candle jar i vanilj och en mysig morgonrock! Jag har nog inte ägt en morgonrock sen jag var 10. . .denna är dessutom i velour och hur snygg som helst och kommer från KappAhl.  
Och såklart lite fint för hemmet såklart. . . hemmet vill ju också ha julklappar! 
Men den klappen jag utan tvekan kommer att unna mig själv i jul är en iPhone 6 och något fint från Odd Molly! Vill både ha Canna knit och Ribbed top... stackars plånboken! Får kanske vänta till min 18-årsdag . . . brukar ju ändå alltid önska mig pengar så jag kan köpa vad jag vill! Men först när lönen trillar in är ett par Bootcut jeans! För 3 årsen när det började bli "inne" igen så sa jag till min Syster: "Är det något jag ALDRIG kommer bära så är det vida jeans, ALDRIG" . . . men insåg att för mig som är kortväxt och har en liten rumpa får det både ben och rumpa att se lite större ut! Jag döljer gärna hur spinkig jag är, speciellt mina smalben så de jeansen ska köpas in i massor! 



Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket fint och sant, att önska sig kostar ingenting!

2014-12-14 @ 15:05:03
URL: http://alwaysida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0