God jul!



God jul gott folk!
Jag spenderar min jul på klassiskt vis - med syster och hennes familj och min far ute på landet på en gård! 
Förra året vid denna tiden satt jag dock i ett 30 gradigt Mombasa och grovchillade med släkten, nog för att jag var magsjuk men det hindrade mig inte från att åka iväg till ett semesterparadis och åka båt ute i indiska oceanen! Fast båda jularna är lika bra.... En klassisk jul eller en varm jul! 

Hittills har jag fått en iPhone 6 i julklapp! Woho! Det som var högst upp på önskelistan! Och hoppas på en morgonrock också.. Får väl se vad min pojkvän kan trolla fram, haha!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fin du är :D

Svar: Åh tack fina du !!:*
Fatima Krantz

2014-12-25 @ 21:29:34
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0