Happy days!

 
 
Prinsen blev arton. Det var en helt fantastisk och fullspäckad kväll . . . Jag och mina tjejkompisar satt hemma i hans soffa i mjukisbyxor - han var lite småbitter för att jag inte varit hemma på hela dagen när det var hans födelsedag. Han trodde att hans vänner skulle komma kl. 10 och dra med honom ut på krogen . . . men så glömde visst en kompis ID hemma så när de kommit en bit var det bara att vända tillbaka hem.
Hemma var jag, mina tjejkompisar och alla vänner han trodde han skulle träffa på krogen (men i själva verket hade gömt sig i trappuppgången!) och när pojkgänget kom hem för att ta rätt på ID:et för att senare dra vidare på krogen så stod vi i köket med 40 ballonger, konfetti, tårta med små tårtfyrverkeri och ett högt Ja-må-han-leva! Och efter det en helt fantastisk kväll! Trots att jag inte är 18 än slapp jag vara ledsen för hemma-festen var så kul att alla gick ut på klubben när det var läggdags för lilla jag. . hehe! (Ja, jag är officiellt den enda i min pojkväns umgänge som inte är 18 . . . tur att han inte är särskilt intresserad av att klubba på helgerna, haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0