Räddaren i nöden.

Kan ens dag bli sämre? Har försökt googla fram en lösning på alla mina livsproblem (typiskt mig, har förövrigt aldrig löst något). Ni vet när man vaknar och bara känner att "Näe. . jag orkar faktiskt inte detta". Så var det idag. försökte trösta mig själv med sorglig musik (Fungerar inte heller, blir bara på sämre humör). Jag kom hem från skolan och bara låg i min säng och grät i två timmar och kände mig helt melankolisk, som om att inget i hela världen skulle kunna göra mig på bättre humör. Så mår jag de flesta dagar, jag är inte ens olycklig på något sätt - bara aldrig glad. (Fast igår fick jag ett stipendier på 1000kr så då blev jag lite extra mindre sur!). 
  Lyckades få världens sug på mitt favorit té. Rooibos te med Jordgubbs/Grädd smak och kom till Lidl och insåg att de slutat sälja det, bara brast ut i gråt över denna helt onödiga grej och grät på bussen och var hur arg och ledsen som helst. När jag kom hem hittade jag denna längst bak i min tésamling (Har ugnefär 1000 sortes té trots att jag bara dricker en sort, lite som kläder det där med té) och vilken räddare i nöden! Det och lite peptalk med mig själv och min dag känns snäppet bättre!



Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad gott det verkar!

Svar: Det är helt stört gott!!!
Fatima Krantz

2014-10-15 @ 23:37:26
URL: http://byfia.com
Postat av: elin

Den är så god!

Sv: Tack snälla! Det är så trist med denna hets som ligger i luften. En kan inte gå utanför dörren eller ens slå på datorn/tvn utan att bli påverkad negativt. Hemskt är det.

2014-10-17 @ 10:24:46
URL: http://elinpt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0