Fall is Falling.

 
Fall #1
 
 
En bokstavligen talat episk höstlook, det sista av sommaren med det senaste av hösten. Denna hösten vill jag ha fluffigt, ljust. naturnära, läder och cleant! En cardigan som denna ska definitvt få plats i min garderob. Var väldigt nära att beställa hem en, men slutade med att jag beställde hem denna älsklingen i grått
   För mig har det där med kjol och stövlar alltid känts lite tabu, alltid tyckt det är för-jävla-snyggt. Även shorts med uggs.. Yes I am guilty. Något jag dock har svårt att greppa är hunters-trenden, jag faller lätt för trender. . men gummistövlar för 1500kr? Nej, där får det vara nog helt enkelt. På högstadiet var jag en liten elaking och varje gång de "populära" tjejerna gick förbi i sinna hunkydoryblusar, Odd Molly koftor och hunters brukade jag slänga in en "Shit, har jag totalt missat att det är översvämmning på skolan idag? Tjejer vi måste fan skaffa gummistövlar" lite extra högt så de säkert hörde . .. 
 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt :D

2014-09-01 @ 20:50:24
URL: http://byfia.com
Postat av: Katarina

HAhaha, kul att driva med trendslavarna tho ;)

2014-09-02 @ 23:34:53
URL: http://katarina.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0