Min favoritårstid

Bilder från WeHeartIt. 
Gud vad härligt med höst! Verkligen min favoritårstid, tjocka halsdukar, varma tekoppar och dagboksskrivande. 

Det är också ganska exakt ett år sedan jag flyttade hemifrån, det absolut bästa beslut jag någonsin tagit. Jag älskar min familj, men att komma ifrån min gamla by och träffa nya människor och uppleva en ny stad och få växa upp har varit en ovärdelig upplevelse. Jag har träffat världens härligaste människor och trots att jag inte spenderat så mycket tid i luften har jag fått min fair share of flight! Bäst av allt har jag träffat min pojkvän . . en av de finaste människorna i världen ♥ Jag har t.o.m efter allt jobbsökande fått ett erbjudande som jag i princip redan sagt ja till, ska dit i helgen några timmar och kolla hur arbetet går till och orientera mig lite, så himla spännande! Mitt första betalda jobb, och som receptionist! Har jobbat ideellt som receptionist på ett flygmuseum och tycker att det är så himla  kul att stå och ta emot kunder, haha! Är så motiverad till livet och verkligen redo att jobba, jobba, joobbbaa!



Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Ja men verkligen! :)

2014-09-04 @ 21:21:55
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: MALIN

Så himla fina höst-bilder!

Svar: Hösten är en fin årstid trots allt ;)!
Fatima Krantz

2014-09-08 @ 23:56:20
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0