Om ni bara visste hur fast jag är i mitt eget skal..

Träningspass, i grupp. Ordet grupp är välbekantat med ångest, jag klarade verkligen inte av det - inte idag. 
   Jag försöker ta detta som ett bra tecken på att jag lever för i livet ska allt vara lite upp och lite ned. Just nu är allt lite åt fel håll, neråt. Jag köpte ett gymkort med pass till på friskis och bestämde mig för att börja träna pass. Träna. I stora grupper. Jag kan inte tänka mig något värre i denna världen! Jag fegade helt ur och bestämde mig för att stanna hemma från passet och besöka gymmet för ett bröstpass senare ikväll när folkmassorna minskat. . . 
Men på Onsdag, då jävlar. 
 



Kommentarer
Postat av: Victoria

Så otroligt stilig blogg med fina bilder! :)

Svar: Åh tack sötnos!
Fatima Krantz

2014-10-07 @ 21:31:38
URL: http://elsevictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0