The love of my life.

Okay. I am the biggest iPhone nerd in the world. I love social apps.
If you want to talk to me then I want to talk to you and if you have KiK messenger on you smartphone you can add me @thefashiontist
I also have Instagram, I've got 2 of them. One private with egoshots and daily update from my too very boring life. @Fatimaplace and @Iamphashion with fashion-re-posts.
And if you think you beat me in wordfeud, @Fatimaplace
//
Jag är världens största iPhonenörd så adda mig gärna på alla dessa roliga places!
KiK: @Thefashiontist
Instagram: @Fatimaplace & @Iamphashion
Wordfeud: @Fatimaplace
Har du bra tips på appar/Any good apps you know?



Kommentarer
Postat av: KAN DEE ▲

svar: ja inte är det väl speciellt unikt eller personligt, precis som korsen jag gjort. men jag har ju både och på kan dee shop :) alltså både mer personliga och unika motiv samt mindre personliga och unika motiv.

2012-04-11 @ 21:21:15
URL: http://kandees.com
Postat av: Emma

sv: haha oj, jo jag vet det men skriver alltid fel!



haha jo men det kommer antagligen inte jag heller, jag var en av dom kortaste när jag var liten, sen i 7an växte jag om alla och var hyffsat lång för att vara en tjej i min ålder, men nu tar det stopp och alla växer om mig, tror jag har två kompisar som är kortare än mig, wihu!



Haha jag går på världens dummaste skola så jag har halkat efter hur mycket som helst, vilket varenda själv gör där jag går. Ångrar mig att jag inte bytte skola i 8an.. Aja jag ska ta i här i slutet så jag når mina betyg och hoppas att det går bra ändå! :)

2012-04-12 @ 13:43:53
URL: http://emmagester.blogg.se/
Postat av: Linn

haha skojar du? :) jag också hehe

2012-04-13 @ 21:40:17
URL: http://linnxjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0