I keep running towards the dream.

Ih. . . mina nya Jeans! Köpta på New Yorker i Ungern, det var så nära att jag inte köpte dem och hade jag inte gjort det hade jag bannimej fått ångra mig i resten av mitt liv!

Jag fick faktiskt ta mig själv i kragen idag lite och rycka upp mig och helt enkelt inse att det blir inget mer rest detta året, och antagligen inget kul mer detta året, ingenting stort men jag ska ändå make the best out of this time! Jag ska uppfylla en stor dröm om att bli streetstylefotograf, jag kommer starta en streetstyle blogg och mer än så kan jag ju inte avslöja . . . och i helgen ska jag prata med pappa om pilotlicens nästa år. . . !!! Hur UNDERBART vore det inte att uppfylla min stora dröm nästa år?! Jag tänker hoppa över hela segeldelen, som alla youngpilots verkar ha någon fetish för och istället köra direkt på motorflyg och ta min licens när jag är 17. 



Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Snyggt!

Svar: Tack så himla mycket ♥♥
Fatima Krantz

2012-08-08 @ 13:42:24
URL: http://teresehh.blogg.se
Postat av: Elvira

Alltså din stil är så underbar, hela du är så fin!
Kika gärna in min fotoblogg och bli lite inspirerad om du vill. Kram

Svar: åh gud vad glad jag blir ^_^!! ♥♥ Tack så himla mycket!

Det ska jag ta & göra, kram ♥
Fatima Krantz

2012-08-09 @ 20:18:21
URL: http://www.pphotosss.blogg.se
Postat av: nelly

vart har du köpt den där fantastiska klockan? :)

2012-08-12 @ 00:08:10
URL: http://nellyjenbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0