I'm just another child feeling lost in her own room, under her own duvet.

Idag är jag lite halvemo och känner mig småsöndrig inombords. Jag har mörka ringar under ögonen och inte minsta lilla ork i kroppen, jag kanske ska sluta ha seriemarathon till klockan fyra på morgonen.
Jag har inte ens inspiration nog att lyfta ett finger, det är verkligen skumt hur seg man får känna sig ibland, men jag vet i varjefall varför. Det är inte svårt. 
Resesugen.
Det är hemskt att inte vara en hemmamänniska! När jag kommer hem från resor får jag ingen "Äntligenhemma" känsla. Jag vill bara breda ut vingarna och fara iväg på nästa äventyr och tyvärr har mina enda äventyr sedan jag kommit hem varit seriemarathon, chips och mörka ringar under ögonen. 

Hur kan man inte höra hemma . . hemma?



Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har nästan samma problem. Jag känner mig inte hemma när jag är hemma och jag är rädd att jag aldrig kommer känna mig hemma någonstans, känna att jag passar in och blir accepterad.

2012-08-07 @ 18:40:38
URL: http://byannie.blogg.se
Postat av: youknowmewhoyouaresocoriousaboutbutstilldontknowwhoiam

eller jag går inte riktigt på din skola...

Svar: Du går på mellanstadiet eller ^^?
Fatima Krantz

2012-08-15 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0