SAIL THE SEVEN HEAVENS.

PICTURE SOURCE.
photo by Eliot Hazel.

We danced over the field until dawn broke, we jumped over seven different pastures and picked seven different flowers. I already knew what I was going to dream about, I already knew my destiny. I was aimed to sail with her wings, through the storm until we sailed a long way over the clouds and until the moon was so bright it lit up my whole airway for thousands of miles, until I was so close to the stars . . . All I had to do was reach out my hands to touch them!
The melody of a bird.



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh ja, katter är ju så himla mysiga, surikater också för den delen. Ja du för göra det. Kanske starta ditt egna djurhem också? Åh tänk att bara leva med djur, vad lugnt och tyst det skulle vara utan någon annan som pratar... Tack så himla jätte mycket<3

2012-01-04 @ 11:23:27
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: Sannerumpunen

Här har du den! [email protected]

:)!

2012-01-04 @ 19:59:39
Postat av: Lena

Med min inspirations är det så att... Jag måste vara fri, veta att inget väntar på mig. Inga uppsatser, inga prov, inga alarmer klockan sex på morgonen. Då kommer den, oftast på sommaren, lov eller när jag har bestämt mig för att skita i allting, eheh :3

Jag förstår vad du menar med dina föräldrar. Mina har också varit såna ända till... Oktober? De ville alltid veta var jag var, vem jag var med, vad jag gjorde, blablabla. Okej, det var dels mitt fel för det var en period då jag ljög en hel del, om var jag sov, jag rökte och sånt också. Men... Nån gång i höstas tänkte jag ljuga för dem igen. Jag sa att jag skulle sova hos en kompis men egentligen skulle jag på fest. Orkade inte deras tjat och allt, det var bara smidigare att ljuga. Men sen fick jag bara lust att säga sanningen. Mamma blev inte sur på mig, bara förvånad. Den kvällen stannade jag hemma och spenderade den med dem och nu slipper jag tusentals samtal, massa konstiga frågor. Testa det också! Även om du inte ljuger för dem så kan du spendera lite tid med dem, låt dem lära känna dig lite bättre, visa att du är smart och vet vad du gör, att du kan ta hand om dig själv.

Och det andra med att du inte är lycklig... Nej, det är inte jag heller. Jag har sån... Livsångest. Jag hatar att jag bor i en liten håla, jag hatar att ingen märker om jag klär upp mig, jag hatar att det inte finns massa konserter här på sommaren, att man känner igen och avskyr varenda ansiktet här. Jag kvävs här, verkligen. Jag vill bortbort. Stockholm, Göteborg, Berlin, Warszawa, VAD SOM HELST.

Men jag antar att det är priset vi båda måste betala för att sedan vara lyckliga.

I alla vara dar, så länge vi orkar

2012-01-04 @ 23:57:30
URL: http://biscottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0