TURN INTO A RICH BITCH, NOT A POOR ONE.

[For my swedish readers]
Att tjäna pengar på sin blogg är inte särskilt svårt, du behöver inte ha en blogg med tusentals besök för att få ett extra klirr i kassan. Jag har precis blivit medlem här och per varje varvad medlem tjänar man 40kr. Dvs. 10 värvade medlemmar och du är 400kr rikare + att du kan sätta in annonser som du kan dra in flera hundralappar på.
Önskade du att du kunde shoppa kläderna du vill? Ha råd med ett kilo extra lördagsgodis? Tsha. Klicka bara på bannern ovanför och börja tjäna pengar!



Kommentarer
Postat av: FRIDA

SV: tack för tipset, men jag använder redan den sidan :)

visst kan vi göra bloglovin byte! säg till när du följer mig (skriv vilket nr du fick), så lägger jag till dig :)

kram!

2012-01-29 @ 11:43:50
URL: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av: madeleine. s

heheh jag har redan adsettings och sånt där...

Men jag gör gärna bloglovin byten, säg till när du har lagt till mig och vilket nr du blev så gör jag detsamma :)

2012-01-29 @ 13:18:20
URL: http://maddelaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0