It doesn't matter baby, aslong as you dance with me I'll be damn fine.

Jag önskar att jag kunde stå såhär just nu . . haha!
Min rygg. . . åh. Mina problem med ländryggen har kommit tillbaka. Var med om en skidolycka vintern 2011. Körde störtlopp, i en röd, uppkörd backe. (antagligen det mest idiotiska man kan göra).
Skidan skar sig mitt i en brant, där det gick undan åt helvete och sedan gick det åt helvete.
Minns bara att jag vaknade och skidbacken var tom, tills jag kollade ovanför branten och det stor en hel skara med folk, och någon som hämtade min ena skida och mina stavar, haha och att det gjorde väldigt, väldigt, väldigt ont i ländryggen.
Jag blev hemma dagen efter och fick otroligt med skit för det för de hade lagt så mycket pengar på resan, bara för att jag skulle sitta i stugan. Ja, jag vaknade med ett tekniskt sett förlamad ryggrad, från nacke till svanskota.
Nu. 1½ år senare ska jag till en ortoped.
Duktig idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0